søndag, maj 7

Darwin - Kakadu National park

Landende i Darwin Lufthavn med flyet fra Singapore tidligt om morgenen. Meget tidligt - klokken 04.00. Havde lige tid til at tjekke ind på hotellet som jeg skulle bruge efter min tur til Kakadu N.P., skifte til shorts og pakke nogle småting til min 3-dages tur til Kakadu National Park og så gå en morgentur gennem Darwin og langs havnen/vandet. Klokken 06.30 blev jeg hentet fra hotellet og Kakadu-turen begyndte.

Jeg ville se krokodiller. Se, ikke tæt på, men på behørig afstand. Det kom jeg også til på et krokodille spotting cruise.


Nourlangie Rock Art i Kakadu National Park i Australiens Northern Territory.

Telthytten jeg boede i. Telt med fast bund og seng. Kun adskilt fra nationalparkens vilde dyr af en tyndt myggenet. En god naturoplevelse, hvor Australiens lyde kommer helt tæt på. Naturens egen indbyggede vækkeur - fuglene - begynder tidligt om morgenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar